avatar Nazywają go różnie, w światku rowerowym najbardziej znany jako McAron, choć on sam woli po prostu - Michał. Na rowerze jeździ od dziecka, z przerwą na dorastanie, które podobno się jeszcze nie skończyło. Od momentu założenia bikebloga przejechał "wszystkie km" ale do tego należy dodać jeszcze około 14 tysięcy. Nie przywiązuje specjalnej wagi do tego na czym jeździ - dlatego też do niedawna wędrował na rowerku z promocji za 700 zł nie zważając na porę roku. Od jakiegoś czasu przesiadl się na tanią ramę aluminiową ale wierny pozostał sztywnym widłom. Posiada aparycję z kategorii "bez kija nie podchodź" jednakże bardzo zyskuje przy bliższym poznaniu. Muzyki słucha tylko dobrej, tylko do jazzu jeszcze nikt go nie przekonał, choć ostatnio ujęło go kilka jazzowych nutek, chyba się starzeje. Lubi samochody i kobiety o urodzie specyficznej i nietuzinkowej. Przyjaciół nie posiada bo Ci go zawiedli a i sam w tej roli się nie sprawdził. Posiada wspaniałą żonę oraz dwoje nad wyraz udanych dzieci. Obecnie pełni powierzoną mu zaszczytną funkcję administratora forum Gliwickiej Masy Krytycznej.

Wykres roczny blog rowerowy McAron.bikestats.pl

Wrzesień, 2011

HR max:167 ( 91%)
HR avg:146 ( 79%)
Kalorie: 2282 kcal

Katowicko - Bytomska Masa Krytyczna

Piątek, 30 września 2011 · dodano: 01.10.2011 | Komentarze 0

Od dawna wyjazd miałem zaplanowany niestety nikt nie podzielił mojego entuzjazmu i pojechałem sam. I tak może lepiej sie stało. Tempo do Katowic miałem w planach luźne ale wyszło inaczej i byłem 35 minut przed czasem. Cała mase samotnie bo pzeciez prawie nikogo tam nie znam. Przejazd trwał dokladnie godzinę. Pod sam koniec przypomniało mi się, że Bytomska Masa zawsze zaczyna się z opóźnieniem i trwa długo to pomyslałem - wpadne - może mnie nie zjedzą :) Szybka reorganizacja ubrania kilka gryzów kanapki i w drogę. Tempo było dobre i o 19.35 - 19.40 juz byłem koło lwa, gdzie Roman odpawiał jeszcze jakieś ceremoniały. Ku mojemu zdziwieniu spotykam sporą grupkę z Gliwic i Zabrza, ale wracam samotnie pobijając rekord powrotu z Bytomia - 45 minut. Bardzo udany dzień.

Wtorek, 27 września 2011 · dodano: 28.09.2011 | Komentarze 0

nic specjalnego, poza żółwim tempem, totalny regres.

wieczorne conieco

Poniedziałek, 26 września 2011 · dodano: 28.09.2011 | Komentarze 0

Rano nie było mi dane rowerować do roboty bo rejestrowałem auto i rozwoziłem dokumenty Masowe. Plan był wieczorem na godzinkę ostrego pedałowania, ale znowy nie wyszło. Najpierw musiałem pojechać do rodziców po paczkę, którą przyszły długie rowerowe gacie a potem do Darka dostarczyć potwierdzenia pism. Tam troche gadugadu i do domu.
Kategoria Samotne

wieczorne zmiany planów

Piątek, 23 września 2011 · dodano: 23.09.2011 | Komentarze 0

rano nie mogłem rowerem do pracy to plan był aby wieczorem troche popedałowac. Dałem info na forum o ustawce na 20.00. Wstepnie zglosił sie tylko Wrona. Ale po powrocie do domu spotykam sąsiadow, w tym jednego, który właśnie załapał bakcyla rowerowego. Proponuję mu dołączenie się do nas i ku memu zaskoczeniu ten drugi też się decyduje. Ponieważ znam jego kondycję (jak sie okaże później jednak nie znam) decyduję się nie zabierać ludzi z forum i znacznie skrócić trasę. Odwołuję Wronę, zmieniam trasę na pętlę wokół Wójtowej Wsi, przygotowujemy oswietlenie na rowery i w droge. Z małymi i większymi perturbacjami pokonujemy trasę i wracamy do domu. Troche mnie to dowartościowało, że pomimo "kilka" lat dalej posuniętego wieku zostawiam młodszych daleko w tyle, i że spowodowałem ruszenie zatwardziałego tyłka na rower.

Czwartek, 22 września 2011 · dodano: 23.09.2011 | Komentarze 0

Rano autem do Ojca ze zlomem i po paiery legalizacyjne Masy. Potem na rower i do pracy. Trasa przez Bojkowską i powrót tak samo ale znacznie szybciej. Pogoda dopisała.
Kategoria Do roboty

praca - luzikiem po raz drugi

Środa, 21 września 2011 · dodano: 21.09.2011 | Komentarze 0

tak jak wczoraj, tempo juz takie zimowe w obie strony. Musze w końcu sakwe opróżnic ze zbędnych gratów to ze dwa kilo lżej będzie. I koniecznie wyczyścic rower a szczególnie napęd bo juz mnie słychac z daleka.

praca, na luzie

Wtorek, 20 września 2011 · dodano: 20.09.2011 | Komentarze 0

rano, jakos tak z oporami wyjechalem i tak mi wpadło do głowy aby sobie lajtowo pojechać, starałem sie nie przekraczac 25 km/h i trzymać puls na wodzy. Padała lekka mżawka ale to tylko dodaje uroku. Nie mam jeszcze długich gaci ale na razie krótkie daja jeszcze radę. Powrót takim samym tempem. Jak widac tylko 10 minut w obie strony dlużej a nawet sie nie spociłem :)

Piątek, 16 września 2011 · dodano: 19.09.2011 | Komentarze 0

wpis zaległy - nic nie pamietam, ale chyba nic specjalnego

Środa, 14 września 2011 · dodano: 15.09.2011 | Komentarze 0

Rano troche później bo skarbówke załatwiałem. Postanowiłem przez Rybnicką pojechac, za A4 skręt na Auchana i drogą dostawczą. Potem znalazłem ścieżkę która uratowała kilkaset metrów. Powrót tradycyjnie Bojkowem, ale zupełnie niezwyczajnie wiatr w plecy. Lubie ...

praca, po dniu przerwy

Wtorek, 13 września 2011 · dodano: 13.09.2011 | Komentarze 0

Rano super pogoda, temperatura około 16 i słoneczko. Powrót też miły, dobre tempo. Drugi raz w tym roku natrafiłem na zamkniety przejazd kolejowy w Bojkowie.